Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru


Produkty dekoracyjne dostępne w serwisie www.decorabbit.pl są produktami konfigurowalnymi. Oznacza to, że każde zlecenie realizowane jest na indywidualne zamówienie Klienta, w oparciu o wybraną grafikę, rozmiar produktu oraz kolory i efekty wykończenia. W związku z powyższym zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.


Dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci otrzymali produkty, które będą zgodne z ich oczekiwaniami. Przed realizacją zamówienia potwierdzamy wszystkie parametry, a w szczególności wygląd i kadr grafiki oraz rozmiary. W razie pytań dotyczących doboru produktów prosimy o kontakt z naszym biurem.



Reklamacja towaru


Do transportu naszych produktów używamy specjalistycznych opakowań. Jeśli mimo to dostarczony towar posiada wyraźne uszkodzenia należy ten fakt zgłosić kurierowi i sporządzić dokument reklamacji. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia towaru i skontaktować się z nami pod adresem biuro@decorabbit.pl

Jeśli towar posiada wady produktowe typu: nieprawidłowy wymiar, uszkodzenie mechaniczne, zły materiał, brak elementów składowych, prosimy o wykonanie czytelnych zdjęć dokumentujących wady i przesłanie do nas wraz z opisem na adres biuro@decorabbit.pl


W przypadku reklamacji konieczne jest przesłanie kompletnego reklamowanego towaru oraz rachunku zakupu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji odeślemy odpowiedni towar lub w razie potrzeby wymienimy na nowy.


Pragniemy zaznaczyć, iż różnice kolorów pomiędzy zdjęciem na monitorze a otrzymanym wydrukiem nie są podstawą do reklamacji. Wynika to z tego, że większość monitorów nie odzwierciedla rzeczywistych kolorów.


Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji dostępne są w regulaminie.